ایران جوان موزیک

دانلود آهنگ جدید

ایران جوان موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی من یه دیوونم

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی من یه دیوونم

اکنون از سایت نیل موزیک آهنگ بسیار زیبای بهنام بانی به نام من یه دیوونم همراه با متن و کیفیت 320 و 128

شعر و آهنگسازی : حامد برادران

Download New Song By : Behnam Bani – Man Ye Divoonam With Text And Direct Links In NilMusic

تکمیل آرشیو

Man-Ye-Divoonam دانلود آهنگ جدید بهنام بانی من یه دیوونم

متن آهنگ من یه دیوونم بهنام بانی

یه جورایی دلم گیره یه جورایی حواسم نیست کلافم من یه وقتایی که عطرت رو لباسم نیست
تو دنیامی نمیزارم یه مو حتی ازت کم شه بمون پیشم نزار دنیا برای من جهنم شه
من یه دیوونم که باشی زنده میمونه عاشقی که چیزی از منطق نمیدونه
من یه دیوونم که وقتی میری آشوبه قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

♯♯♯♯
فکرت میزنه باز به سرم وقتی خالیه دور و ورم انگار همه دنیای من شدی تو عزیزم
از من نشدی دور یه قدم ساختی با همه خوب و بدم حال منو کی میدونه جز خوده تو عزیزم عزیزم
من یه دیوونم که باشی زنده میمونه عاشقی که چیزی از منطق نمیدونه
من یه دیوونم که وقتی میری آشوبه قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

♯♯♯♯

بهنام بانی من یه دیوونم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.